Geboorteposters

Hoe lever ik de afdruk van de voetjes / handjes?

De afdruk maak je best met inkt, niet met verf.
Je kan bij je aankoop een inktsetje mee bestellen. 

Om de kwaliteit van de afdrukken te garanderen zijn er 3  opties om de afdrukken aan te leveren. 

1. Je maakt de afdrukken, scant deze in en stuurt ze via mail naar mij. Leg bij een inscannen een A5 blad achter de afdruk. Zo kan ik de ware grootte van de voetjes/handjes bepalen. 

2. Je stuurt de afdrukken of een kopie op een A5 blad via de post naar mij. 

3. Je maakt een foto van de afdrukjes, leg hierbij een A5 blad achter de afdruk. Zorg dat er geen schaduwen of andere oneffenheden op de foto staan. Dit bemoeilijkt de kwaliteit van de afbeelding. 

Krijg ik een voorbeeld te zien voordat de poster wordt gedrukt?

Ja, je ontvangt altijd eerst een digitale proefdruk. Na jouw akkoord wordt de poster gedrukt.

Hoe bepalen jullie de maanstand?

De maanstand wordt exact berekend op basis van de geboortedatum. Zo zie je hoe de maan aan de hemel stond op dat unieke moment.

Kan ik ook een poster laten maken van een andere datum, bijvoorbeeld een trouwdag?

Absoluut! Elke datum en locatie kan verwerkt worden tot een gepersonaliseerde maanposter.

Wat als de afdruk niet helemaal mooi lukt?

Geen probleem! Vaak kunnen wij kleine oneffenheden digitaal corrigeren zodat de poster er mooi uitziet.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn poster ontvang?

Gemiddeld 5-7 werkdagen. Je ontvangt eerst een digitale proefdruk, na jouw akkoord gaat de poster in productie en daarna op de post.

In welk formaat zijn de posters verkrijgbaar?

We bieden twee  formaten aan (A4 en A5). De maten kun je kiezen tijdens het bestelproces.

Wordt de poster ingelijst geleverd?

Standaard leveren we de poster zonder lijst, maar je kunt optioneel een lijst bijbestellen dan wordt de poster ingelijst geleverd. 

Kan ik meerdere kinderen op één poster laten zetten?

Ja, dat is mogelijk! We maken graag een ontwerp op maat. Geef dit aan bij je bestelling. Kies hiervoor het formaat A4 zodat ik voldoende ruimte heb voor meerdere kinderen. 

Wat als ik een fout heb gemaakt in mijn bestelling?

Bij een bestelling van een poster krijg je altijd een digitale proefdruk toegestuurd via email. Hier kan je nog aanpassingen doorgeven. Indien je na goedkeuring er achter komt dat er toch een fout in staat, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Enkel als de productie nog niet is gestart kan ik nog zaken aanpassen. 

Kan ik een gepersonaliseerd product retourneren?

Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd of geannuleerd worden, omdat het recht op herroeping vervalt na het personaliseren van het product. 

Wat als mijn product beschadigd aankomt?

Is je product beschadigd? Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met mij op. Er wordt dan een vervangend product gestuurd zonder extra kosten. Hiervoor vragen we wel foto's van het beschadigde product via mail te ontvangen. 

Op welk materiaal worden de poster gedrukt?

De posters worden gedrukt op stevig, mat papier met een natuurlijke uitstraling of op handgeschept katoen papier. Deze opties kan je selecteren bij in het bestelproces.